Začít podnikat nestačí

Podnikání je trendem několika posledních let. Každý toužím po finanční svobodě, kdy nemusí řešit, zda bude mít zítra z čeho zaplatit účty, zda si může koupit daný předmět či si dovolit luxusní dovolenou. Pro mnohé z nás je tento stav našim cílem. Avšak není jednoduché této finanční situace dosáhnout.
grafy na monitoru.jpg

Někteří to řeší půjčkami, jiní tvrdě pracují a pro ostatní z nás je to podnikání. Nejedná se ale o příliš snadnou cestku k získání finanční svobody. Zprvu to vypadá velmi idylicky. Sestavíme si podnikatelský plán, seženeme finance, prostory, zaměstnance a jdeme na to.

Prvotní nadšení však brzy opadne. Nástrahy na nás čekají všude kolem nás. Tím největším problémem v dnešní době je zřejmě konkurence. Existuje nespočet lidí, kteří se rozhodnou podnikat ve stejném odvětví, ve stejném okruhu nebo dokonce se stejným nápadem. Poté musíme podnikat spoustu kroků, jak být napřed před konkurencí a zajistit si stabilní zákazníky.

Metod, jak být vždy o krok na před je spoustu. Můžeme zkusit neotřelou reklamu, která klienty zaujme. Ta je však často finančně náročná což není ze startu moc vhodné. Také můžeme nabízet doplňkové služby k našim produktům, ale nejlepším krokem je zajímat se o své zákazníky.

Důležité je vytvořit si webovou stránku, která je synchronní s facebookovým účtem, kde jednak inzerujeme reklamy na naše produkty, ale také se zde můžou naši zákazníci neustále ptát na různé dotazy. Důležité je odpovídat s co nejkratšími intervaly a být klientům po ruce.
pracovník kanceláře.jpg

Nesmíme zapomínat ani na aktuálnost stránek, pokud bude náš obsah stále v kurzu bude také lákat nové zákazníky, kteří budou reagovat jak na naši reklamu, tak i na naše produkty.

Jestli chceme získat loajální zákazníky nejdůležitějším krokem pro získání jejich důvěry je být pro ně rádcem a pomáhat jim. Ti se budou následně rádi vracet a nakupovat vaše zboží. Vedlejší produktem je získání neplacené reklamy tedy dobrých referencí od spokojených zákazníků.